چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۰۳

معرفي 5 برنامه ساخت لوگو براي اندرويد و ios

۱۵ بازديد

برنامه ساخت لوگو يكي از برنامه‌هاي كاربردي براي توسعه كسب و كار است. در اين مقاله قصد داريم چند برنامه طراحي لوگو ، نرم افزار طراحي لوگو ، اپليكيشن لوگو ساز حرفه اي  و  اپ ساخت لوگو با گوشي اندرويد و iOS را به شما معرفي كنيم.

 

انواع مختلف برنامه ساخت لوگو اخيرا با استقبال گسترده كاربران مواجه شده است. اگر صاحب يك كسب و كار هستيد و مي‌خواهيد براي تجارت خود يك هويت منحصربه‌فرد ايجاد كنيد، ساخت لوگو يكي از بهترين گزينه‌هاي موجود است. لوگوي شما، نشانه و معرف نام تجاري‌تان خواهد بود. طراحي يك لوگو خاص و ارزشمند يكي از مهمترين اقداماتي است كه هر كسب و كار بايد انجام دهد. برنامه لوگو ساز و نرم افزار ساخت لوگو يا اپ طراحي لوگو با گوشي به شما امكان طراحي لوگوي مخصوص به خودتان را مي‌دهد. استفاده از اين برنامه‌ها بسيار آسان است و هر كسي مي‌تواند بدون دانش قبلي طراحي و ساخت لوگو از اين اپليكيشن‌ها استفاده كند.


بهترين برنامه هاي ساخت لوگو براي اندرويد و iOS: 

خوشبختانه تنوع و تعداد برنامه ساخت لوگو با گوشي بسيار زياد است و شما با توجه به نياز خود مي‌توانيد از اين برنامه‌هاي كاربردي استفاده كنيد. در ادامه اين مقاله چندين برنامه ساخت لوگو حرفه اي را براي سيستم عامل اندرويد و iOS به شما معرفي خواهيم كرد. بنابراين اگر فكر مي‌كنيد كه چگونه لوگو بسازيم در اندرويد يا با چه برنامه اي لوگو بسازيم ، با ما همراه باشيد.

 

1.برنامه Design Evo

بهترين نرم افزار طراحي لوگو و يك اپليكيشن لوگو ساز حرفه اي براي كاربران اندرويدي و همچنين iOS است كه به شما امكان مي‌دهد تا به راحتي لوگو حرفه‌اي را در تلفن هوشمند خود بسازيد. با استفاده از اين اپليكيشن طراحي لوگو و برنامه لوگو ساز حرفه اي به سادگي مي‌توانيد براي كسب و كار خود يك لوگو منحصربه‌فرد طراحي كنيد.

اين برنامه توسط PearlMountain Technology توسعه يافته است و افراد حرفه‌اي و مبتدي مي‌توانند بدون هيچ دردسري از آن استفاده كنند. استفاده از اين برنامه ساخت لوگو اندرويد و برنامه ساخت لوگو براي ايفون بسيار آسان است و شما به راحتي مي‌توانيد بصورت كاملا رايگان براي خود يك لوگوي سفارشي زيبا و خلاق طراحي كنيد.

 

2. برنامه ساخت لوگو Logo Maker

برنامه Logo Maker يك اپ ساخت لوگو با گوشي ، نرم افزار ساخت لوگو اندرويد و طراحي لوگو با ايفون است كه به شما امكان مي‌دهد با استفاده از گوشي هوشمند خود، لوگو طراحي كنيد. با استفاده از اين برنامه براي ساخت لوگو مي‌توانيد به راحتي يك لوگو را سفارشي‌سازي كنيد و يا يك لوگو جديد و خاص را در تلفن هوشمندتان براي كسب و كار خود طراحي كنيد.

با دانلود برنامه لوگو ساز Logo Maker به بيش از 100 قالب لوگو قابل تنظيم و قابل ويرايش دسترسي پيدا مي‌كنيد كه با استفاده از آن‌ها به سادگي مي‌توانيد لوگوهاي مختلفي بسازيد. در كنار اين موارد، بيش از 100 قلم و پس‌زمينه براي ساخت پوستر و لوگو نيز به صورت رايگان در اين اپليكيشن ساخت لوگو ارائه شده است.

 

3. برنامه Free Logo Maker by DesignMantic

برنامه Free Logo Maker يك برنامه طراحي لوگو محبوب و رايگان براي درست كردن لوگو با گوشي است كه توسط DesignMantic ساخته شده است و به شما امكان مي‌دهد تا به راحتي بتوانيد لوگوهاي نامحدود و خاصي را به صورت رايگان طراحي كنيد. استفاده از اپليكيشن‌هايي كه طرح‌هاي خلاق زيادي را ارائه مي‌دهند بسيار آسان است و شما به وسيله آن‌ها مي‌توانيد براي نام تجاري خود يك لوگو منحصربه‌فرد طراحي كنيد.

اين اپ ساخت لوگو با گوشي به شما امكان مي‌دهد تا با طي كردن سه مرحله ساده، يك لوگو جذاب بسازيد. شما بايد يك طرح را براي لوگو خود انتخاب كنيد و آن را مطابق با سليقه خود سفارشي‌سازي كنيد. كار با اين برنامه بسيار آسان است و شما مي‌توانيد در عرض چند دقيقه و به سادگي براي خود يك لوگو طراحي كنيد. 

 

4. برنامه Logo Maker by Shopify

برنامه Logo Maker به عنوان بهترين برنامه ساخت لوگو و نرم افزار طراحي لوگو اندرويد و iOS توسط Shopify براي كاربران اندرويد و iOS طراحي شده است. اين برنامه طراحي لوگو اندرويد و نرم افزار لوگو ساز فرصتي را براي ساخت لوگوهاي منحصربه‌فرد و خاص براي كسب و كار شما با قالب‌هاي مختلف ارائه مي‌دهد. استفاده از اين برنامه ساخت لوگو آسان است؛ بنابراين همه افراد حرفه‌اي يا مبتدي مي‌توانند به راحتي و به صورت رايگان از آن در تلفن هوشمند خود استفاده كنند.

با استفاده از اين برنامه به عنوان بهترين نرم افزار طراحي لوگو براي اندرويد مي‌توانيد لوگوي نام تجاري خود را در عرض چند ثانيه بسازيد. كليه قالب‌هاي اين برنامه براي طراحي لوگو توسط طراحان خلاق و حرفه‌اي طراحي شده است تا شما به راحتي بتوانيد لوگوي نام تجاري خود را سفارشي‌سازي كنيد. 

 

5. برنامه ساخت لوگو حرفه اي Brandee
برنامه Brandee يكي از ساده‌ترين و كاربردي‌ترين برنامه‌هاي طراحي لوگو و بهترين برنامه لوگو ساز براي كاربران iOS است. اين نرم افزار طراحي لوگو و اپ ساخت لوگو با گوشي iOS به شما امكان مي‌دهد تا به راحتي و به صورت رايگان لوگوي خود را در تلفن هوشمندتان طراحي كنيد. بيش از 500 لوگوي طراحي شده حرفه‌اي در اين برنامه وجود دارد. شما به راحتي مي‌توانيد هر يك از آن‌ها را انتخاب كرده و ايده طراحي لوگوي خود را براي ايجاد هويت كسب و كارتان بدست آوريد.

 

و سخن آخر :

ما در اين مقاله چندين برنامه ساخت لوگو را به شما معرفي كرديم. با استفاده از اين برنامه‌ها مي‌توانيد براي نام تجاري يا كسب و كار خود لوگو طراحي كنيد. اين برنامه‌ها نياز به دانش گرافيكي و طراحي خاصي ندارند و هركسي مي‌تواند برنامه ساخت لوگو را در گوشي هوشمند خود دانلود كرده و از آن‌ها استفاده كند. ساخت لوگو براي هر نام تجاري و كسب و كاري بسيار حائز اهميت است و از اين رو برنامه‌هاي زيادي براي ساخت و طراحي لوگو در اختيار كاربران اندرويد و iOS قرار دارد. آيا شما تاكنون تجربه استفاده از برنامه ساخت لوگو را داشته‌ايد؟ لطفا نظرات خود را در بخش ارسال ديدگاه با ما در ميان بگذاريد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد